fyra

Ja snart blir vi fyra medlemmar i denna lilla familj! Jag har idag haft min första "semesterdag". Jag ska alltså ha semester en månad innan jag blir mammaledig. Känns så konstigt att man inte ska jobba på över ett år. konstigt men väldigt skönt. Hela hösten och vintern har liksom gått i ett. Trots det tycker jag att tiden gått sakta. Jag ser framemot att vår stora fina kille ska bli storebror och att jag och Filip ska bli föräldrar igen. Pga komplikationer när jag väntade Leon så har det varit extremt många kontroller hos både vanliga mvc och spec mvc. Har varit på 22 besök hittills och har väl (förhoppningsvis) några kvar. Det känns väldigt bra att de har sån otrolig koll på mig, trots att jag har bästa tänkbara stöd från både sjukvården och min make och andra nära så har det varit ganska jobbigt. Graviditeten i säg har varit väldigt bra, inga större problem överhuvudtaget förutom det som förväntas, halsbränna, nästäppa och ryggont. däremot börjar det kännas att man är gravid nu men konstigt annars. det är faktiskt mindre än en månad kvar.... Spännande!!!
Detta får bli allt för idag, kommer nog att ta upp bloggen igen. Saknar den lite. vi får väl se om vi hörs snart igen :)


Kommentera här: