Promenad

Idag hade vi en riktigt bra förmiddag jag och min bättre hälft. Åt god frukost, sen tog han hunden med sig ut och sprang och under tiden så virkade jag klart bebisens filt.



sen tog jag dammsugare i högsta hugg och dammsög hela nedre våningen. Efter att vi duschat och tagit ur sängkläder och hängt ut täcken och dylikt på vädring åkte vi och handlade. köpte med en varsin glass och fyllde upp kaffekoppen och satte oss i solväggen. Riktigt skönt att bara sitta och prata. När Filip jobbar kväll så har vi ngn timme då vi är ensamma hemma, BF (barnfritt) med andra ord. Det är inte ofta vi varit ensamma sen Leon kom och nu kommer snart nästa så det är bra att passa på med dessa små stunder för oj va välbehövliga dessa stunder är.
Eftersom det var så fint väder och jag har varit pigg och alert i både kropp & knopp idag så gick jag till dagis för att hämta hem min lilla goding. Varmt och skönt och så fort vi kom hem så gick solen i moln och sen var det slut på sol för idag. Så idag fick jag verkligen ut många av dagens soltimmar.
På eftermiddagen fick vi besök av kusinera och det blev både fika, lek, cykling, fotboll och lite annat. Så ja Leon somnade skönt ikväll och jag tror att jag också kommer göra det. Allra helst när man också har nybäddat och nyvädrat i sängen. Jaja slut på svammel men detta var en riktigt bra dag för denna stora lite otympliga gravidkropp. Hoppas på fler av detta slag för då kommer det ju nästan inte att va drygt, eller 😜


Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Tack så mkt :)) Ja eller hur rycker det i benen, men ja, vi har tid för det sen ;)

Har du börjat blogga igen nu? Skoj! Hoppas allt går bra med er!

2 Frida:

skriven

Åh men tack för det :) Jo jag vill gärna hålla igång men det är mkt annat nu också, men som du säger, varje pass är bra!

Stort grattis till lillebror!! Antar att det blev snitt igen? Hoppas allt gick bra och går bra nu med er allihop!

3 Frida:

skriven

Skönt att allt gick bra! Hoppas ni har det toppen hela familjen! Leon ser onekligen stolt ut på bilderna man ser :)

22 augusti är det beräknat till så ca 3 mån kvar :)

Kommentera här: